Tréning

Alapvető célkitűzésünk, hogy olyan ügyfélkapcsolati és a CallCenter képzéseket nyújtsunk Partnereink számára, amelyek gyors és hatékony megoldásokat jelentenek egy adott tevékenységi területen jelentkező szakmai, vezetői és kommunikációs kihívásokra.

Az elmúlt évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy a jelentősen megváltozott piaci környezet hatására kiemelt fontosságúvá vált a front-office területeken dolgozó munkatársak magas szintű kommunikációs képzettsége és tapasztalata. Olyan új kihívásokkal kell folyamatosan szembenézniük a munkatársaknak, amelyeket jóval nagyobb sikerességgel tudnak ellátni, ha megkapják az ehhez szükséges támogatást, figyelmet és tudásanyagot, illetve elsajátíthatják a kapcsolódó gyakorlati technikákat.

Kiemelkedően fontos számunkra, hogy minden képzésünket Partnereink igényeit maximálisan figyelembe véve, velük közösen alakítsuk ki, alkalmazkodva a helyi adottságokhoz és a gyakorlati munkavégzés során azonosított fejlesztendő képességek egyéni szintjéhez.

Főbb képzési típusok

Egyedi tréningprogramjaink megvalósításával az eSense több éves tréneri tapasztalattal rendelkező oktatói jelentős mértékben hozzájárulhatnak Partnereink sikeréhez és működési hatékonyságuk növeléséhez, elsősorban az alábbi képzések segítségével:

  • A telefonos értékesítés alapkövei
  • Partnerfüggő értékesítési technikák
  • Vezetői műhely
  • Eredményes behajtás – elégedett ügyfél
  • Tárgyalás-technika és kifogáskezelés a telefonos értékesítésben
  • EQ – érzelmi intelligencia: ön- és ügyfélismeret
  • Sikeres célkitűzés – minden nap
  • Csapatépítés – hatványozott eredmények
  • Az értő figyelem technikája

Alkalmazott gyakorlati módszerek

Előadások, interaktív csoportos megbeszélések, egyéni és kiscsoportos feladatok, videó-illusztrációk elemzése, szerepjátékok, szimulációs feladatok, személyes visszacsatolás, bemutató és példa játékok, páros gyakorlatok egészítik ki és mélyítik az elméleti alapokat. A szituációs helyzeteket audiovizuális eszközök segítségével rögzítjük, amelyeket az utánkövetés alkalmával Partnereinkkel közösen elemezhetünk.

Programjaink megvalósítása

A leghatékonyabb oktatási eszközök kialakítása érdekében képzéseink tényleges lebonyolítását az adott CallCenter tevékenység pontos és részletes feltérképezése, az esetlegesen fejlesztendő területek szakszerű beazonosítása, a szükséges személyes mélyinterjúk elkészítése, illetve díjmentes bemutató-tréning előzi meg. A képzési piacon egyedülálló módon Társaságunk nyitott a sikerdíj alapon működő tréningek lebonyolítására is, amely garanciát jelent ügyfeleink számára az elvárt eredmények megvalósításával kapcsolatban.

Az eSense 2009 nyarától akkreditált felnőttképzési intézetként biztosítja képzési programjait, intézményi nyilvántartási számunk: 00298-2009.

email küldés

Feladó neve

Feladó e-mail címe

Címzett neve

Címzett e-mail címe


Kérdése van a fentiekkel kapcsolatban?

Felmerülő kérdései esetén készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Kérdése van?

Név*

Email cím*

Tárgy

Üzenet


Vissza az oldal tetejére