Folyamatos továbbképzés, naprakész elméleti és gyakorlati tudás, tapaszatalt tréner csapat, sikeres értékesítők.
Olyan képzéseket nyújtunk a CallCenterekben felmerülő igényekhez kapcsolódva, amelyek gyors és hatékony megoldásokat jelentenek a területen jelentkező szakmai, vezetői és kommunikációs kihívásokra.
- Egyéni és team coaching
- Értékesítési képzések
- Csapatépítő tréningek
- Orientációs képzések
- Burnout tréningek
Milyen előnyökkel járnak az eSense-es képzések és tréningek?
- Minden képzésünket és tréningünket részletes helyzetfelmérés előz meg
- Ténylegesen helyzetre és csapatra szabott
- Növekszik a hatékonyság az értékesítésben
- Az ügyfélszolgálatok is bevétel generátorokká válnak a kereszt-értékesítés révén
- Csökkenhet a fluktuáció és ezáltal a kiválasztási költségek
- Csapatot építünk!